01-518-1662

PON-PET: 6:00 do 22:00 SOB-NED: 9:00 do 21:00 PRAZNIKI: zaprto

/ Skupinske vadbe

Skupinske vadbe



post

Skupinske vadbe

V želji, da vam olajšamo pestro izbiro vadbenih programov, smo za vas pripravili opise vadb, s katerimi se boste lažje odločili kaj je tisto, kar vam najbolj ustreza. Vsekakor pa vam priporočamo, da se udeležite čim več različnih vadb in osebno izkusite, kje se počutite najbolje in kakšen trening je za vas najbolj učinkovit.

Ena * – prva stopnja
Nizko intenzivna vadba brez poskokov, primerna za začetnike, ljudi s prekomerno telesno težo, povratnike po daljši odsotnosti, starejše.

Dve ** – druga stopnja

Srednje intenzivna vadba, primerna za vse, ki ste že seznanjeni z osnovnimi gibanji in različnimi oblikami vadbe in primerno telesno pripravljeni.

Tri *** – tretja stopnja

Visoko intenzivna vadba, ki od posameznika zahteva odlično telesno pripravljenost, povezovanje gibalnih struktur, različnih oblik vadbe in dobro sposobnost koordinacije v prostoru.

BODY PUMP

Eden najbolj priljubljenih programov vodenih vadb na svetu, ki ponuja izjemen trening celotnega telesa in omogoča najhitrejšo pot do popolne postave. Trening z različno težkimi utežmi, ki si jih posameznik prilagaja glede na trenutno telesno pripravljenost, poskrbi za izgubo odvečne maščobe, krepitev mišic, oblikovanje telsa ter razvoj moči in vzdržljivosti ob ritmh energične glasbe. Pred prvim obiskom priporočamo obisk BODY PUMP KLINIKE, ker se boste seznanili s sistemom treninga in pravilno izvedbo vaj, da bo vaš začetek čim bolj varen in učinkovit.

CYCLING***

Ste že bili na plesišču nočnega kluba s kolesom? Intenzivno kurjenje kalorij ob dinamični popularni glasbi in pod barvnimi lučmi na stacionarnih kolesih je edinstveno doživetje. Maksimalna obremenitev mišic nog in zadnjice, pravilna drža na kolesu pa poskrbi, da tudi mišice trupa ne spijo. Vadba je, kljub skupinskemu značaju, individualno prilagodljiva, saj si lahko vadeči prilagodi obremenitev svojim sposobnostim. Začetnikom priporočamo, da pred začetkom ure za rokav pocukate inštruktorja, da vam pomaga pravilno nastaviti kolo in vas opremi z osnovnimi informacijami za nemoten potek treninga.

FAT BURN***: Visokointenzivni intervalni trening, kombinacija različnih aerobnih in anaerobnih delov, ki poskrbi za izjemno porabo kalorij, vaje pa zajemajo trening celotnega telesa. Vadba je sestavljena iz različnih atletskih vaj zato je primerna za vse tiste, ki jim koreografije ne dišijo, vseeno pa radi trenirajo v skupini pod vodstvom inštruktorja, ki poskrbi za odlično motivacijo vadečih, ki dajo tako od sebe vse. Glavno besedno na uri ima štoparica, število ponovitev v časovni omejitvi pa je odvisno od trenutne telesne pripravljenosti posameznika, ki si na ta način sam določa, koliko bo na posameznem treningu naredil.

TNZ**

Že desetletja ena najbolj priljubljenih skupinskih vadb s stepi (stopničkami). Srednje intenzivna aerobna vadba, v prvem delu s preprosto koreografijo na stepih, v drugem delu pa sledijo vaje za krepitev s poudarkom na mišicah trupa, nog in zadnjice. Zabavna ura, ki omogoča različne kreativne rešitve treninga za kritične ženske predele, na kateri nikoli ni dolgčas.

WARRIOR CAMP***

Želite izzvati svoje fizične sposobnosti in odkriti svoje meje? Potem je trening Warrior camp kot nalašč za vas, kjer vas bo poleg izkušenega trenerja spodbujala cela skupina, saj trening poteka v izjemnem ekipnem vzdušju. Vadba, ki vadečim ponuja izvajanje različnih vaj, ki jih izvajamo predvsem s pomočjo lastne teže. Namenjena je razvoju večjih mišičnih skupin in s tem pripomore k boljši fizični pripravljenosti. Vaje so skrbno načrtovane in se smiselno nadgrajujejo in dopolnjujejo ter potekajo v obliki krožnega treninga.

ZUMBA**

Vas navdušujeta dobra glasba in ples, ob enem pa bi radi naredili še nekaj dobrega zase in svoje telo. Zumba je nizko do srednje intenzivna vadba, ki združuje zabavo in dober trening. Gre za aerobno vadbo, z različnimi latino plesnimi koreografijami, kjer se pospešeno izgorevajo maščobe. Vadba je odličen način za oblikovanje telesa in brez skrbi, tudi tisti, ki so prepričani, da imajo dve levi nogi, že po nekaj urah sproščeno uživajo in pridno kurijo kalorije.

JOGA*

Stres in ostali dejavniki sodobnega načina življenja na naših telesih in psihi puščajo nezavidljive posledice, zato si je pomembno vzeti čas zase in svoje telo in duha pripraviti na vse ostale napore, ki nas spremljajo vsak dan. Joga je vadba, ki vas sprosti in prerodi. Je mešanica pazljivo strukturiranih serij razteznih vaj, gibov in položajev, ki ob kontroliranem dihanju in koncentraciji vzpostavijo ravnovesje in harmonijo telesa ter duha. Dobrodošli tudi vsi začetniki, strah, da boste morali svoja stopala tlačiti za vrat in se zvijati v nepredstavljive telesne pozicije je povsem od več.

PILATES**

Pilates je specifična vadba, ki širi zavedanje lastnega telesa. Cilj vadbe je, da dodobra začutimo svoj center telesa in s tem pripadajoče mišice in mišične skupine: globoke mišice trebuha in hrbta, mišice medeničnega dna ter stranske mišice trupa in še mnoge druge ter s tem ohranjamo stabilnosti in mišično ravnovesja telesa. Je nizko do srednje intenzivna vadba, ki povezuje vaje za gibljivost in  krepitev telesa.

VITAL*

Pestra vadba, namenjena predvsem tistim v zrelih letih, ki bi radi poskrbeli za vitalnost in zdravje svojega telesa. Trening vključuje različne nižje intenzivne komponente klasične aerobike, krožnega treninga, intervalnih treninigov, pilatesa in raztezanja. Na uri nikoli ni dolgčas, z vajami za razvoj ravnotežja, gibljivosti, koordinacije in moči pa vplivamo na celotno telo in se s tem lažje prebudimo v nov dan.

ABC ZDRAVA VADBA*

Je organizirana strokovno vodena vadba, katere cilj je telesno nedejavne ljudi  postopoma vključiti  v primerno zahtevno, redno in varno vadbo. Vadba je priporočljiva tudi v fazi rehabilitacije po poškodbah.

WordPress Image Lightbox