01-518-1662

PON-PET: 6:00 do 22:00 SOB-NED: 9:00 do 21:00 PRAZNIKI: zaprto

/ 10 izgovorov, ki jih lahko premagate

10 izgovorov, ki jih lahko premagate



post

10 izgovorov, ki jih lahko premagate

Prepričani smo, da smo slišali že vse izgovore, kako se izogniti vadbi! Res je, da si je včasih težko vzeti čas za vadbo, bodisi zaradi pomanjkanja energije ali pa preprosto zaradi prenatrpanega urnika.

Toda včasih ti “občasni” izgovori, lahko privedejo do slabih navad in povzročijo, da zamudimo prednosti zdravega življenjskega sloga.

Ugotovite, kaj storiti, ko:

– sem preveč utrujen
– primerjam sebe z drugimi
– je pretežko
– ne znam uporabljati fitnes naprav/opreme
– nimam časa
– nisem motiviran
– je tisti ‘čas v mesecu’
– ne vem, kje naj začnem
– grem na počitnice
– ne uživam v vadbi

Pomagali vam bomo razumeti, zakaj je pomembno vedeti, kaj lahko sproži te izgovore – in kako jih LAHKO premagate! Tu so najpogostejši izgovori, ki jih slišimo in najboljši načini, kako jih premagati.

Preveč sem utrujen/a
Vadba nam dejansko lahko daje VEČ energije! Počutimo se lahko energično tudi po hitrem treningu.

Če smo preveč utrujeni, da bi telovadili, bomo morali razmislit o svojih spalnih navadah. Če greste spat prej zvečer, boste lažje vstali in imeli čas za vadbo zjutraj.

Razmislite tudi o hrani, saj nam daje le ta energijo. Ste vedeli, da vam magnezij daje energijo? Če se počutite brezvoljno, poskusite v svojo prehrano vključiti živila, bogata z magnezijem, kot so brokoli, špinača, oreščki in semena.

Primerjam sebe z drugimi
Poskušajte se izogibati primerjanju z ljudmi okoli vas. Vaša pot je za vas edinstvena!

Ne pozabite, da je vsaka oseba, ne glede na to, kako fit ali samozavestna je, začela nekje.

Vaši cilji se bodo razlikovali od ciljev vašega prijatelja in osebe poleg vas v telovadnici. Vedite, kakšni so vaši cilji in ZAKAJ jih imate.

Če je primerjava z drugimi ena od vaših ovir, se osredotočite na to, da ugotovite, kaj vas resnično motivira.

Delite svoje cilje s prijateljem, ki vas podpira in vas opominja, zakaj ste se odločili začeti na prvem mestu.

Pretežko je
Resnično verjamemo, da s trdim delom dosežete rezultate!

Lahko nadaljujete z izgovori ali pa jih preženete. Ne odnehajte in dokažite sebi, da to zmorete!

Če imate v mislih cilj, se osredotočite na to, in ne ne na to, kako težka je vadba.

Ne znam uporabljati fitnes naprav/opreme

Ko prvič stopiš v telovadnico, se lahko hitro počutiš preobremenjeno, zato se držiš enih in istih naprav, ker ne znaš uporabljati vsega.

Dragi naši, želimo, da se vsi počutite dovolj samozavestni, da vašo vadbo speljete do konca.

Če niste prepričani, kako uporabljati opremo/naprave v našem fitnesu, prosim kontaktirajte recepcijo in se naročite na brezplačni posvet z našim osebnim trenerjem. Tel 01/518-1662

Nimam časa

Otroke je treba odpeljati v šolo, peljati jih je treba v tečaje, v službi moramo malce počistiti kakšne zadeve, ki so se nabrale. Ko izpustimo en teden rekreacije, se to hitro potegne še v naslednji teden in morda še v naslednjega in tako naprej…

Če nimate veliko časa, si vadbo prilagodite in naredite kratek trening. Včasih si je preprosto treba vzeti čas zase in za rekreacijo. Namesto prilagajanja rekreacije prostemu času, raje svoj prosti čas prilagodimo rekreaciji.

Bolje narediti nekaj, kot popolnoma nič.

Zapomnite si, da če vam je nekaj pomembno – vedno lahko najdete čas!

Nisem motiviran/a
Motivacija lahko pride in odide – zato se ne bi smeli zanašati samo na motivacijo za dosego svojih ciljev v fitnesu.

Zdravje je življenjski slog, zato je ustvarjanje navad, ki se jih lahko držite, ključno za dolgoročni uspeh.

Če je vaša motivacija nizka, poskusite eno veliko oviro razbiti na manjše, mini ovire.

Ko imate občutek da boste obupali, sedite za 10 minut in sestavite seznam svojih najljubših skladb. Nekatere ljudi motivira ravno glasba na slušalkah ob vadbi.

Ko je tisti ‘čas v mesecu’
Vsaka ženska ima v svojem obdobju drugačno izkušnjo, vendar LAHKO telovadite, če vam je do tega.

Ob soočanju s krči, spremembami razpoloženja in napihnjenostjo, lahko preskočite vadbo. Če pa se udeležite vadbe, je velika verjetnost, da se boste počutili boljše, kot bi se, če bi ležali na kavču s steklenico tople vode.

Vadba med menstruacijo lahko pomaga izboljšati prekrvavitev in prebavo, kar je lahko koristno za lajšanje krčev in napihnjenosti.

Ne vem, kje naj začnem

Nihče se ne rodi in ve, kako narediti nekaj, česar še nikoli niso počeli.
Najprej si postavite cilj.
Prepričajte se, da je vaš cilj specifičen. Na primer, če želite izboljšati svojo moč, lahko načrtujete: kolikokrat boste trenirali, kakšen program boste imeli, koliko časa boste trenirali in kdaj je najboljši čas, da jeste.

Načrtujte tudi posamezen dan – pripravite si telovadna oblačila, plastenko in torbo za nasledji dan. Poskrbite, da boste imeli vse, kar potrebujete za dosego svojih ciljev, namesto da bi le upali, da boste nekako prišli do tja.

Grem na počitnice
Ne odpovejte se treningu, ko ste na dopustu!
Če se odpravljate na sproščujoč dopust v bližini plaže ali gora, pojdite na lep dolg sprehod ali navdušujoč pohod!

Ne uživam v vadbi
Poiščite vajo, ki je prava za vas! Manj verjetno je, da boste vadbo opravili, če vam ni všeč.

Priporočamo, da spremenite stil treninga, ki ga izvajate, če to počnete samo zato, ker mislite, da boste tako dosegli rezultate – ne zato, ker UŽIVATE.

Lahko premagate vse, kar ste si postavili – zapomnite si to!

Cenite svoje telo za to, kar lahko naredi. Ne gre za to, koliko ponovitev lahko naredite, bolj za to, da se še naprej prikažete vsak dan.

WordPress Image Lightbox