01-518-1662

PON-PET: 6:00 do 22:00 SOB-NED: 9:00 do 21:00 PRAZNIKI: zaprto

/ 5 razlogov, da kljub vadbi še vedno pridobivate na teži

5 razlogov, da kljub vadbi še vedno pridobivate na teži



post

5 razlogov, da kljub vadbi še vedno pridobivate na teži

Kljub temu, da ste vložili veliko truda v fitnesu, ter se držali zdrave prehrane, se zgodi, da ko stopite na tehtnico, vidite večjo številko, kot ste pričakovali. Brez panike! Mnogo ljudi telovadi in hkrati še vedno pridobiva na teži. Pravzaprav je to precej pogosto in niste edini. Pri hujšanju je ključnih veliko dejavnikov, ki jih moramo upoštevati, zato poglejmo 5 razlogov, zaradi katerih morda še niste izgubili teže, ki ste jo načrtovali izgubiti. 

Zadrževanje vode

Ko prvič začnete z vadbo, bo telo v prvih mesecih doživelo številne spremembe. Nove vaje lahko med gradnjo mišične mase privedejo do vnetja. Vaše telo se bo na to vnetje odzvalo z začasno zadrževanjem vode. Pijte veliko vode, zdravo jejte in čim več spite. Voda namreč v povprečju predstavlja kar od 60 do 70 odstotkov naše celotne telesne teže. Tako je nujna za normalno delovanje vseh organov v našem telesu. Po mnenju nekaterih, bi morale ženske v povprečju dnevno popiti približno 9 kozarcev vode (s prostornino 2,5 dl), moški pa kar 13. To velja seveda za običajne okoliščine. Kadar ste telesno aktivni, morate seveda popiti več vode kot običajno.

Pretvorba glikogena

Naše telo mišicam zagotavlja energijo s pretvorbo glikogena ali sladkorja v glukozo. Ko začnemo redno telovaditi, telo shranjuje več glikogena, da spodbudi dodatno gibanje. Glikogen se mora vezati z vodo, da napaja mišice. Ko naša vadba sčasoma postane bolj rutinska, bodo mišice postale učinkovitejše in za vzdrževanje energije potrebovale manj glikogena. Ko se to zgodi, bodo mišice zadrževale manj vode in to bo pripomoglo k izgubi telesne teže.

Visokokalorične diete

Če želite izgubiti kilograme, morate imeti kalorični primanjkljaj. Slediti moramo temu, kar jemo – vsak dan si lahko zapisujemo obroke in preverimo, koliko dejansko jemo (in pijemo!). Vendar pa ne poskušajte črtati preveč kalorij iz svoje prehrane, ker to ni zdravo. Izvedite majhne prilagoditve. Jejte manj predelane hrane in več polnovredne hrane.

Čas

Izguba teže ni hitri postopek in ne boste videli takojšnjih rezultatov – ne glede na to, koliko dela boste vložili. Če čez noč niste pridobili 10 kilogramov, tudi ne morete pričakovati, da jo boste hitro izgubili. Naša telesa so neverjetni stroji in ko vnesete nekaj novega: vadbo ali prehranske spremembe, se morajo telesa ponovno usmeriti in prilagoditi. Lahko traja tedne in celo mesece, da se vaše telo odzove. Bodimo potrpežljivi. 

Pridobivanje mišic

Mišična masa tehta več kot maščobna masa. Oblačila se bodo čutila ohlapnejsa, tehtnica pa bo kazala drugače. Delajte po programu, ki vključuje tako moč kot kondicijo. Ne zanašajte se na tehtnico, ampak za spremljanje napredka glejte predvsem na to, da se počutite samozavestnejše in močnejše, kot ste bili prej.

WordPress Image Lightbox