01-518-1662

PON-PET: 6:00 do 22:00 SOB-NED: 9:00 do 21:00 PRAZNIKI: zaprto

/ Kako ostati v formi?

Kako ostati v formi?



post

Kako ostati v formi?

Kaj delajo fit ljudje, da pridejo in predvsem – ostanejo – v formi. Preberite te nasvete, nato jih natisnite in postavite nekam, kjer jih lahko vidite, kot vsakodnevni opomnik!

1. Vedno imejte s seboj steklenico z vodo
Vedno imejte s seboj steklenico vode. Voda naj bo vedno vaša izbira.  Poskusite ji dodati sadje in zelišča, da poživite okus.

2. Na vadbo gledajte kot na užitek in privilegij
… in ne kot na breme. Razmišljajte pozitivno o spremembah, ki jih bo prinesla redna vadba.

3. Jejte čimvec sveže hrane 
Jejte uravnotežene obroke in ne pozabite, da se odvečne kalorije spremenijo v odvečno težo. Nacrtujte svoje obroke.

več o tem smo pisali tukaj > NAČRTOVANJE IN PRIPRAVA OBROKOV VNAPREJ

4. Pazite na nikotin in kofein
Omejite kavo in opustite kajenje. Vdihavanje cigaretnega dima lahko povzroči okužbe dihal in simptome, kot so kašljanje in kihanje, ki lahko ogrozijo vaše zdravje in vašo sposobnost dihanja med vadbo. Nadomestite pitje kave večkrat dnevno z vročim čajem.

5. Osredotočite se na kratkoročne cilje
Eden izmed najboljših načinov, da se vzdržuje motivacija za samo vadbo je ravno postavljanje ciljev. Če imate jasen cilj vašega treniranja, boste lažje vztrajali pri vadbi. Seveda ima lahko vsak človek slab dan in se ne počuti pri volji za trening.
Bolezen, družinski problemi, slabo vreme,… lahko vplivajo na osebo kratkoročno in nekoliko znižajo motivacijo treninga. Vendar, če imate trdno določene cilje, ki so vam pomembni, je več verjetnosti, da se vrnete v dnevno rutino in ustaljen način treninranja kot, da bi preprosto prenehali s treniranjem.

6. Beleženje obrokov
Dnevno si zapisujte, kaj dejansko jeste. Zapišite si vse,.. tudi ko zajamete pest čipsa ali pojeste pol otrokovega sendviča. Presenečeni boste, ko vidite, od kod prihajajo te nadležne dodatne kalorije!

7. Dovolite si privoščiti kdaj tudi kaj nezdravega
Občasno (enkrat na teden) si privoscite  “nezdrave” prigrizke. Naj pa vas to ne zavede v nezdrav teden ali nezdrave počitnice.

8. Povabite druge, da se vam pridružijo
Uživajte in se družite s partnerjem ali prijatelji, s katerimi lahko telovadite. Ni boljšega kot se družiti z ljudmi, ki se želijo počutiti bolje in imajo več energije. Če boste imeli prijatelja s katerim boste uživali v vadbi, boste bolj verjetno obdržali svoje cilje.

9. Spreminjajte vaje
Izogibajte se monotonosti tako, da se lotite novih oblik vadbe ali uporabljate stvari, ki vas motivirajo in navdihujejo, kot so novi čevlji ali odlična glasba. Pomembna je izbira programa, v katerem uživate.

10. Revije (ali poišči navdih na Instagramu!)
Naročite se na zdrave revije, da boste še naprej osredotočeni na zdravje kot na celoten način življenja.

11. Nosite kakovostna oblačila za vadbo

Udobni športni copati in kakovostna oblačila za vadbo, so zelo pomembna. Včasih je preprosto obleka tista, ki te lahko dovolj motivira za dobro vadbo.

več o tem smo pisali tukaj > KAKO IZBRATI PRIMERNO OBUTEV ZA FITNES?

12. Vadite [skoraj] vsak dan
Naj bo vaš cilj šest dni v tednu narediti neko obliko vadbe. Če je vaš program vadbe le 3 dni na teden, se druge dneve sprehodite.

13. Sestavite urnik vadbe
Dan prej ustvarite urnik vadbe, namesto da ga prepustite naključju ali počakate, da “najdete” čas. Na tak način si lahko vnaprej pripravite vadbo, ki vas popelje na nove stopnje intenzivnosti.

14. Vzemite si čas za počitek
Zagotovite si zadostno količino spanca, da si mišice opomorejo od vsega napornega dela.

Dodaten bonus vadbe: Večina ljudi, ki redno telovadi, hitreje zaspi in imajo boljši spanec!

15. Pazite na vnos alkohola
Omejite vnos alkohola na posebne priložnosti. Pitje alkohola omejuje vašo zbranost, vas napolni s praznimi kalorijami in zmede vaš urnik spanja.

WordPress Image Lightbox