fbpx

01 518-1662

PON-PET: 6:00 do 22:00 SOB-NED: 9:00 do 21:00

/ Moj otrok ne mara športnih aktivnosti. Kaj naj storim?

Moj otrok ne mara športnih aktivnosti. Kaj naj storim?



post

Moj otrok ne mara športnih aktivnosti. Kaj naj storim?

Kako vzbuditi ljubezen do gibanja že od zgodnjega otroštva?

Negovanje vseživljenjske ljubezni do gibanja in telesne dejavnosti pri otrocih je cilj mnogih staršev in skrbnikov. Na žalost analize telesne gibljivosti in spretnosti slovenskih otrok in mladostnikov od leta 1970 poročajo o spreminjanju trendov, saj delež otrok in mladostnikov z nizko razvitimi gibalnimi sposobnostmi, se je v obdobju 1991-2014 na splošno povečeval (Mokorel, 2020).

Kljub trendom, ki vse bolj kažejo, da so otroci manj gibljivi in ne marajo športnih aktivnosti, imamo za vas dobro novico. Ko otroci že zgodaj razvijejo ljubezen do nečesa, kot je gibanje, običajno ostane pri njih vse življenje. Če želite zagotoviti, da se vaš otrok dovolj giblje, ko postane starejši, morate v zgodnjih letih postaviti temelje za vseživljenjsko spoštovanje do gibanja in športnih aktivnosti.

Denise Woodall-Ruff , dr.med., pediatrinja in direktorica centra za zdravo telesno težo in dobro počutje v otroški bolnišnici Stony Brook, pravi, da otroci modelirajo dejanja svojih staršev in drugih glavnih vzornikov v svojem življenju, ko gre za množico življenjskih navad., vključno s telesno dejavnostjo in fizičnimi navadami “Otrok, ki opazuje, kako se starš ali vzornik ukvarja z zdravo stopnjo telesne dejavnosti, bo bolj verjetno sprejel to vedenje zase,” pravi. »Podobno je pri otroku, ki opazuje, kako skrbnik dalj časa sedi na kavču in se ukvarja s sedečim vedenjem, bolj verjetno, da bo to vedenje sprejel kot svojo normo,« dodaja Woodall-Ruff. To podpira tudi Natasha Trentacosta, doktorica medicine, specialistka za pediatrično in športno medicino za odrasle ter ortopedska kirurginja na inštitutu Cedars-Sinai Kerlan-Jobe v Los Angelesu in meni, da kot starši, skrbniki ali vzgojitelji, smo vzorniki našim otrokom in jim dajemo zgled, kako voditi življenje. Otroci, ki redno vidijo svoje starše, da se ukvarjajo s športom in fitnesom, bolj verjetno to počnejo tudi sami – to še posebej velja zdaj, ko se med majhnimi otroki povečuje čas uporabe mobilnih telefonov, računalnikov in gledanje televizije ter se telesna aktivnost zmanjšuje  (Woodall-Ruff in Trentacosta v Lindberg, 2021).

Šusova ekipa je za vas pripravila 2 koristna nasveta, ki vam bosta pomagala, da bodo vaši otroci vzbudili ljubezen do gibanja že od malih nog.

  1. Bodite aktivni s svojimi otroki.

Če svojemu otroku rečete, naj se »razgibajo«, ne bo delovalo vedno. Če pa postanete aktivni s svojimi otroki, je večja verjetnost, da bodo želeli sodelovati. Poleg tega je to lahko prednost za  vse zaposlene starše, ki si želijo biti bolj aktivni tudi sami. Tako boste koristno združili čas, ki ga namenite druženju s svojim otrokom in čas, ki ga namenite lastni telesni aktivnosti. Naš center vam omogoča, da se skupaj s svojimi otroci pozabavate v našem bazenu in sprostite na otroškem Živ-Žavu vsak vikend med 10.00 in 11.00 uro.

2. Poskusite z organiziranimi športnimi aktivnostmi.

Ko bodo otroci dovolj stari (4-6 let), bi morda razmislili o tem, da bi jih vpisali v organiziran šport. Vaši otroci bodo lahko tako bolj motivirani za športne aktivnosti, če se jih bodo udeležili skupaj s svojimi prijatelji ali vrstniki. Naš center vam ponuja semesterski program športne šole in plavalnih tečajev. V poletni sezoni za vaše otroke organiziramo tudi intenzivne poletne plavalne tečaje.

LETOŠNJI TERMINI POLETNIH PLAVALNIH TEČAJEV (več o sami ponudbi dobite na recepciji Šus Eurofitness-a ali tel. 01/518-1662):

  • 1. termin: 4.7.-8.7.2022 (5.dni) 
  • 2. termin: 11.7-15.7.2022 (5.dni)
  • 3. termin: 18.7.-22.7.2022 (5.dni) 
  • 4. termin: 25.7.-29.7.2022 (5.dni) 
  • 5. termin:1.8.-5.8.2022 (5.dni) 
  • 6. termin:8.8.-12.8.2022 (5.dni) 
  • 7. termin: 15.8.-19.8.2022 (5.dni)
  • 8. termin: 22.8.-26.8.2022 (5.dni)

Ekipa strokovnjakov v Šus Eurofitnessu se zavedamo, da je ena najboljših stvari, ki jih lahko storite za zdravje svojih otrok to, da jih spodbudite k gibanju – in to že od malih nog. To jim ne bo le pomagalo pri uspehu v šoli in ohranjanju zdravja v šolskih letih, temveč jim bo pomagalo ohranjati ljubezen do gibanja skozi vse življenje.

WordPress Image Lightbox