fbpx

01 518-1662

PON-PET: 6:00 do 22:00 SOB-NED: 9:00 do 21:00

/ Vodene vadbe

Vodene vadbe Fitnes

Vodene vadbe v ŠUS Eurofitness

Aquagym

Aquagym je vadba v bazenu, kjer s pomočjo pripomočkov ali brez udeleženci izvajajo aerobne vaje za moč in kondicijo. Voda zagotavlja stabilno okolje za starejše ali posameznike, ki okrevajo po poškodbah in osebe z manjšim nadzorom ravnotežja in tako na varnejši način dvignejo srčni utrip.

vodene vadbe šus max

Body MAX

Visoko intenzivna intervalna vadba za celo telo, pri čemer se za upor uporablja lastna telesna teža, ki poveča raven kondicije, izgorevanje maščob, pridobiva na moči in eksplozivnosti telesa.

 

Boost

Je visoko intenzivna vadba, sestavljena iz ogrevanja, glavnega dela in ohlajanja.

  • vaje so raznolike (vaje z utežmi in lastno težo)
  • intenzivnost si lahko prilagajaš sam
boot camp ŠUS eurofitness

Boot Camp

Je ena najkoristnejših vadb za celo telo.

  • izboljša gibanje telesa
  • zmanjša maščobo
  • utrdi posamezne mišične skupine
  • vaje so raznolike
vodene vadbe cycling

Cycling

Stacionarno kolo v najboljši telovadnici, odlična glasba in odštekana inštruktorica, so vrhunska kombinacija za švic v potokih, povišan srčni utrip in žur kot da bi bil raj na zemlji. Intervalni trening v vseh možnih položajih, ki jih kolo omogoča, je primeren za vse, saj vsako kolo omogoča individualno nastavitev težavnosti. Moja naloga je, da te prepričam, da daš od sebe več, kot misliš da si sposoben/sposobna.

FX

Funkcionalna vadba, ki je primerna za vse stopnje fizične pripravljenosti. Fokus vadbe je na izvajanju funkcionalnih vaj z uporabo kettlov, TRX-a, prostih uteži in lastne telesne teže. Cilj treninga je, da ima posameznik bolj kvalitetno gibanje v vsakdanjem življenju.

Hidroterapija

Hidroterapija je vadba, katere namen je revitalizirati, vzdrževati in povrniti zdravje organizmu. Vaje, ki se izvajajo pod vodo predstavljajo manjše breme za sklepe. Upor vode pa je uporabljen za hitrejše pridobivanje mišične mase.
joga vodene vadbe

Joga

Stres in ostali dejavniki sodobnega načina življenja na naših telesih puščajo nezavidljive posledice, zato si je potrebno vzeti čas zase in svoje telo. Na tak način se pripraviš na vse ostale napore, ki te spremljajo vsak dan.

  • namenjena je sproščanju
  • gibi so pazljivo strukturirani
  • ob kontroliranem dihanju in pravilni izvedbi vaj se vzpostavi ravnovesje telesa in duha

Jogalates

Jogalates je vadba, ki vključuje elemente joge, kot so sproščanje, umirjanje, raztezanje ter pilatesa, saj pri izvajanju krepimo tudi mišice, povečujemo mobilnost in stabilnost. Vadba je primerna za vse starosti in vse nivoje od čistih začetnikov do profesionalnih športnikov.
vodene vadbe pilates

Pilates

Pilates je vadba, pri kateri se izvaja vaje za krepitev mišic, predvsem mišic trupa in vaje za stabilnost telesa. Pri tem izboljšamo podporo hrbtenici in omogočimo boljšo gibljivost. Pri pilatesu je poudarek na: koncentraciji, dihanju, kontroli telesa in osredotočenosti na center telesa. Za rezultate je pomembna redna vadba.
shape dance vodena vadba

Shape dance

Kombinacija plesnih korakov na energetsko podlago divjih ritmov je idealna za vse plesne navdušence. Med vadbo se boš počutil/a kot da si na razgretem plesišču, obenem pa bodo kmalu vidni tudi rezultati na telesu.

  • vadba je sestavljena iz kardio dela, kjer do popolnosti premigamo svoje telo
  • v drugem delu vadbene enote z elementi TNZ oblikujemo še trebuh, noge in zadnjico.

Step & sweat

Je visoko intenzivna vadba, gor in dol, naokoli in preko stepa. Koraki in vaje so srce stepa, ki bo dvignil tvoj pulz, preoblikoval noge in ritko, nikakor pa ne pozabimo tudi na vaje za oblikovanje in utrditev mišic zgornjega dela telesa in trupa. Vaje so tako statične kot dinamične, med katerimi lahko prav vsak, tudi začetnik, najde svoj optimalni trening, saj ponuja paleto najrazličnejših nižje in višje intenzivnih izvedb vaj. Torej, če iščeš izzivalno vadbo in imaš rad step oziroma bi mu rad dal priložnost, se nam pridruži na step & sweat treningu, ki se izvaja v 30-minutnem in 60-minutnem formatu.

ŠUS ABS

Je 30 minutna vadba, ki združuje visoko intenziven intervalni trening z vajami za moč, ki delujejo na trebušne mišice iz vseh zornih kotov.

Z izmenjevanjem intenzivnega izometričnega dela (npr: variacije mize oz. “plank-a”), ciljno usmerjenih upogibov, obratov in izvajanja visoko energijskega kardio treninga (npr: gorski plezalci oz. “mountain climbers”) obremenimo mišice celotnega trupa.

ŠUS Fast & Heavy

Je visoko intenzivna vadba, sestavljena iz ogrevanja, glavnega dela in ohlajanja.
vaje so raznolike (vaje z utežmi in lastno težo)

  • Intenzivnost si lahko prilagajaš sam.
  • Poudarek je na hitrih in težkih dvigih s pomočjo pripomočkov, ki jih najdeš v funkcionalni dvorani.

ŠUS HIIT

30 min HIIT – 30 minut

MORNING HIIT – 45 minut

Je visoko intenzivna intervalna vadba, ki združuje kratke faze intenzivne vadbe in kratke faze počitka.

  • trening združuje dve vrsti vaj – anaerobni in vzdržljivostni trening
    je edini način vadbe, ki omogoči, da celo 24-48 ur po koncu vadbe pospešeno kurimo maščobe.
  • poveča naravno izločanje dveh najbolj pomembnih hormonov za rast mišic in hujšanje: testosteron in rastni hormon.

ŠUS Power

Je spreminjajoča visoko intenzivna intervalna vadba.
intenzivnost si določite sami (teža uteži, odmori…)

  • pomembna je prava in dobra tehnika
  • na vadbi razvijamo vse telesne sposobnosti, predvsem moč in vzdržljivost
  • vadba se izvaja po postajah.

ŠUS Pump

Je vadba z drogom in utežmi, kjer po ritmu popularne glasbe dvigujemo uteži. Trening nudi razgibavanje in podporo vsem glavnim mišičnim skupinam. Pri vsaki pesmi se obdela določeni del telesa, zato se v enourni vadbi obdela celotno telo. 

Vadba je zelo intenzivna, saj športnik lahko v eni uri porabi tudi do tisoč kalorij. Ker si vsak udeleženec sam nastavi uteži, je vadba primerna tako za ženske kot moške in za vse starostne skupine.

Top Fit

Želiš izzvati svoje fizične sposobnosti in odkriti svoje meje? Potem je trening Top fit kot nalašč zate, ker te poleg izkušenega trenerja podpira celotna skupina.

  • vadba je primerna za krepitev več mišičnih skupin ter pridobivanju specifičnih vzdržljivosti
  • vaje so raznolike (vaje s pripomočki in lastno težo)
  • intenzivnost si lahko prilagajaš sam

Vital

Pestra vadba, namenjena vadečim v zrelih letih, ki bi radi poskrbeli za vitalnost in zdravje svojega telesa.

  • trening vključuje različne komponente klasične aerobike, krožne treninge, vaje pilatesa in raztezanje
  • z vajami vplivamo na celotno telo
Pošljite nam vaša vprašanja. Z veseljem vam pomagamo pri vaši odločitvi.
Vnesite vaše ime in priimek
Prosimo, pozorno vpišite vaš elektronski naslov.
Kako vam lahko pomagamo?
WordPress Image Lightbox