fbpx

AQUA BOOT CAMP

Aqua Boot Camp je vadba, ki poteka v vodi – bazenu. Gre za različico klasičnega Boot Camp treninga, ki vključuje intenzivne vaje aerobnega tipa, krepilne vaje in vaje za izboljšanje gibljivosti, koordinacije ter ravnotežja.

Naravni upor vode poveča učinkovitost vaj, hkrati pa je obremenitev na sklepe zaradi vode manjša (teža našega telesa je v vodi za kar 85% manjša), kar je velika prednost te vadbe. Za povečanje intenzivnosti vadbe lahko uporabimo tudi različne vodne pripomočke.

Voda predstavlja prijaznejše okolje za sklepe in vezi, hkrati pa nudi upor in s pomočjo rekvizitov zagotavlja kvaliteten trening.

Lokacija – bazen

Vadba se izvaja po urniku. (torek in četrtek od 19.00 do 20.00 (24.6. 2024 – 15.9. 2024)

Tip vadbe:

Aerobna vadba: splošna vzdržljivost in vzdržljivost v moči

Anaerobna vadba: za moč večjih mišičnih skupin

Intenzivnost: zmerna/srednja do visoka intenzivnost

Tehnična zahtevnost: nizko do srednje

Rekviziti: penaste uteži, penasta plavalna tuba, plovci, žoge

Čas trajanja: 55 min

Zgradba ure:

Uvodni (pripravljalni del): 20 – 25 min; aerobni del (ob glasbi), dinamično raztezanje.

Z aerobnim tipom vadbe ogrejemo telo, povišamo frekvenco srca, povečamo pretok krvi po telesu, izboljšujemo delovanje srčno-žilnega in dihalnega sistema. Z dinamičnim raztezanjem povečamo elastičnost mišic, tetiv in s tem omogočamo telesu večje amplitude gibov v glavnem delu, zmanjšanje bolečin in preprečevanje poškodb.

Glavni del: 20 min; krepilni del, kjer s premagovanjem vodnega upora krepimo mišice glavnih mišičnih skupin. Pri tem lahko uporabljamo tudi vodne pripomočke, s čimer intenzivnost oz. učinkovitost vaj še povečamo.

Krepilni del je namenjen povečanju mišične moči in z večjim številom ponovitev tudi izboljšanju vzdržljivosti v moči.

Zaključni del (ohlajanje): 10 min dihalne in statične raztezne vaje.

Z raztegom povečamo pretok krvi in telesu omogočimo hitrejšo regeneracijo, s sproščanjem vrnemo telo in njegovo delovanje (dihanje, srčno frekvenco, številne druge procese) nazaj v stanje mirovanja.

Način izvedbe: frontalna

Učinki vadbe:

  • pozitivni učinki na delovanje srčno-žilnega sistema
  • pozitivni učinki na delovanje dihalnega sistema
  • povečanje splošne vzdržljivosti in vzdržljivosti v moči
  • povečanje moči mišic
  • povečanje gibljivosti, ravnotežja in koordinacije
  • voda nam nudi rahlo masažo, kar povečuje pretok krvi in daje občutek sproščenosti
  • izognemo se pregretosti telesa
  •  

Vadba je namenjena:

  • starejšim,
  • osebam, ki želijo izgubiti odvečne kilograme – hujšanje,
  • osebam, ki želijo pridobiti na moči in vzdržljivosti (ali izboljšati gibljivost, ravnotežje in koordinacijo) – splošna kondicijska priprava
  • osebam, ki želijo zgolj ohranjati vitalnost ali izboljšati delovanje svojega srčno-žilnega in dihalnega sistema

Vadbo kombinirajte z

Potrebujete:

kopalke, plavalno kapo (po potrebi), veliko brisačo.

Hidroteraija ŠUS Eurofitness
WordPress Image Lightbox