fbpx

CYCLING

Cycling je kardiovaskularni trening na stacionarnem kolesu ob odlični glasbi, med katerim maksimalno uživamo, hkrati pa pridobivamo vzdržljivost in topimo odvečne kilograme. Priporočamo ga tako začetnikom kot tudi vrhunskim športnikom, moškim in ženskam, ne glede na starost ali fizično pripravljenost. Gre namreč za vadbo, ki jo lahko maksimalno prilagodimo posamezniku in je tehnično zelo nezahtevna. Vsak vadeči si po navodilih inštruktorja sam sproti nastavlja obremenitev obračanja pedalov na kolesu, odvisno od zmogljivosti in počutja.

Lokacija – dvorana za skupinske vadbe

Vadba se izvaja po urniku.

Tip vadbe:

Aerobna vadba na stacionarnem kolesu, namenjena povečevanju vzdržljivosti ter izgubi odvečne teže.
Intenzivnost: nizka do visoka
* Ob posvetu z inštruktorjem vodenih vadb lahko to intenzivnost tudi prilagodite.
Tehnična zahtevnost: nizka
* Ob posvetu z inštruktorjem vodenih vadb lahko to zahtevnost tudi prilagodite.
Rekviziti: stacionarno kolo
Čas trajanja: 45 min

Struktura ure:

Uvodni (pripravljalni del): V dobrih 5 minutah se ogrejemo z različnimi vajami na kolesu za koordinacijo in eksplozivnost, dvignemo srčni utrip in pripravimo celo telo na intenzivnejši trening.
Glavni del: 35 min glavni del, ki je večinoma sestavljen iz ravnin, intervalnih šprintov, pospeševanja, vožnje v klanec.
Zaključni del (ohlajanje): V 5 min zaključku razvozimo noge in se raztegnemo ob mirni glasbi.
Način izvedbe: frontalna

Učinki vadbe:

  • popolna telesna pripravljenost,
  • učinkovito izgorevanje maščob,
  • čvrsto in lepo oblikovano telo,
  • večja vzdržljivost in kondicija,
  • okrepljen srčno-žilni sistem,
  • boljša koordinacija in koncentracija,
  • sproščanje hormonov sreče in odpravljanje stresa.

Vadba je namenjena:

  • vsem, ki se radi gibajo in poslušajo dobro glasbo
  • vsem, ki želijo shujšati
  • vsem, ki želijo minimalno obremeniti sklepe,
  • vsem, ki imajo težave s hrbtenico (teža telesa ne obremenjuje sklepov in hrbtenice)
  • vsem, ki imajo težave s sklepi (tudi po poškodbah kolenskih vezi, saj druge vadbe, ki zahtevajo aktivacijo spodnjega dela telesa, niso primerne)
  • nosečnicam, saj lahko intenzivnost treninga in položaj na kolesu prilagajajo sebi in svojemu počutju. (Kardiolog Herman Falsseti, ameriški strokovnjak za vadbo v času nosečnosti, je v svoji raziskavi ugotovil, da je trening na stacionarnem kolesu, indoor cycling,eden najvarnejših načinov vadbe v času nosečnosti. Vseeno nosečnicam priporočamo, naj se o vadbi posvetujejo z zdravnikom)
  • starejšim,
  • vrhunskim športnikom (še posebej primeren za kolesarje ter triatlonce pozimi).

Vadba ni priporočljiva za:

  • osebe z resnimi srčnimi obolenji,
  • osebe s hujšimi poškodbami hrbtenice in sklepov.

Vadbo kombinirajte z:

Potrebujete:

Športna oblačila, športne copate s trdim podplatom, večjo brisačo, vodo ali drug športni napitek. Toplo priporočamo uporabo dobro podloženih kolesarskih hlač in merilnik srčnega utripa.

vodene vadbe cycling
ŠUS Eurofitness Cycling
ŠUS Eurofitness Cycling
WordPress Image Lightbox